Nytt medlemsregister i Stokke IL

Postet av Stokke IL den 13. Des 2016

Nytt medlemsregister i Stokke IL

Som mange kanskje allerede har oppdaget faktureres det nå kontingenter og treningsavgifter i Stokke IL.

Stokke IL har gått over til nytt medlemsregister som er koblet mot det sentrale registeret i Norges Idrettsforbund.

Vi innser at det kan være enkelte problemer i en slik overgang. Dette kan skyldes en rekke ting, men vi får prøve å håndtere det på best mulig måte.

Men, når disse overgangsproblemene er ryddet av veien vil hvert medlem ha mer kontroll på hva som er registrert av informasjon på

seg og betaling blir enklere. Dette gjøres i MinIdrett.

Dette vil også forenkle det administrative rundt å holde kontroll på våre medlemmer. Tid som da kan brukes på det som er viktig: det sportslige.

Vi håper på litt tålmodighet i denne overgangsfasen og beklager eventuelle ulemper.

Min idrett er medlemmets personlige utgangspunkt for å bruke idrettens medlemsdatabase.

Fra Min idrett kan medlemmet:
* Endre din personlige informasjon (eks. adresseendringer hvis du flytter)
* Se hvilke funksjoner og verv som er registrert på deg.
* Betale for sine lisenser og skrive ut lisenskort
* Betale kontingent og treningsavgift
* Melde seg på og betale kurs
* Melde seg på og betale arrangementer / konkurranser / stevner / løp (ikke alle idretter)
* Registrere sin familie og gjøre de samme operasjonene for hele familien.
* Melde seg ut eller inn i idrettslag og grener

Hvis medlemmet ikke tidligere har brukt MinIdrett kan man likevel være registrert! Forsøk derfor først å klikke «Glemt brukernavn og passord» og få info på e-post eller SMS. Om dette ikke fører fram, må du registrere deg som ny bruker (med personnummer). Det sjekkes da om medlemmet er registrert fra tidligere og DERSOM din person dukker opp, velg denne, slik at du ikke lager en dobbelt ID for deg selv (duplikat). Ved problemer, utfordringer eller feil kan undertegnede kontaktes på e-post: hans.martin@baerefjell.com eller medlem@stokkeil.no

Se for øvrig www.minidrett.no