Ragnar Niemi Berg æresmedlem i Stokke IL

Postet av Stokke IL den 28. Mar 2018

Vi gratulerer Ragnar Niemi Berg som på årsmøtet til Stokke IL 20. mars 2018 ble utnevnt som æresmedlem i idrettslaget. Ragnar har gjennom flere tiår lagt ned en stor innsats i Stokke IL og spesielt i Orienteringsgruppa.

Ragnar har vært sekretær og senere kasserer (inntil i fjor) i o-gruppa i mange år. Han stiller alltid opp på alle o-løp o-gruppa arrangerer. For hvem skulle ellers sørget for tidtaking og resultatlister? I tillegg kan nevnes verv i Vestfold o-krets og arrangør av flere treningsløp hvert eneste år.

Og selvfølgelig har han helt siden midten av 80-tallet vært aktiv o-løper. Ragnar løper rundt med Stokkes klubbfarger over hele Norge og i utlandet. Foruten Vestfold har han i det siste vært å se løpende i Bergen, på Sardinia, i Portugal og i Venezia. Ragnar trives med å ha blitt sterkt angrepet av o-basillen!

Orienteringsgruppa setter stor pris på Ragnar og er takknemlig for alt han gjør. Han er en svært likandes kar!

Vi gratulerer med en fortjent utmerkelse.