O-gruppas koronavettregler

Postet av Stokke IL den 15. Apr 2020

Stokke IL Orientering følger Norges Orienteringsforbunds generelle koronavettregler.

Spesifikt for Stokke IL Orientering er at vi inntil videre ikke har organiserte fellestreninger, men oppfordrer våre medlemmer til egenorganisert aktivitet til fritt valgte tidspunkt.

Egenorganisert egenaktivitet kan gjøres ved å benytte seg av O-gruppas eller andre klubbers tilbud om

• løyper. Informasjon om løypene er publisert på o-gruppas hjemmesider og facebooksider. Løypene kan lastes ned og skrives ut av den enkelte eller man kan henvende seg til de aktuelle kontaktpersoner for utlevering av kart.
  • turorientering. O-gruppas tur-o-konvolutt er tilgjengelig på Circle K og Norli. Informasjon om øvrige turorienteringstilbud finnes på turorientering.no
  • UsynligO. Mer info finnes ved nedlasting av appen usynligO.

For alle disse aktivitetene er myndighetenes pålegg om smittevern ivaretatt ved at det er tilrettelagt for berøringsfri registrering på postene.

Tidspunkt og opplegg for tilpassede organiserte treninger vil bli annonsert når det er aktuelt.

Se ellers Orienteringsforbundets informasjon.