Velkommen til Orienteringsgruppa i Stokke IL

Stokke IL Orientering har ca. 100 medlemmer.

Vi har trening for nybegynnere på onsdager kl 18 fra Bokemoa skole og for de mer erfarne på torsdager kl 18 fra forskjellige steder i Stokke (se oversikt under Treninger).

Vi arrangerer o-løp og Norges nest største leir for o-løpere i alderen 13-16-år. Dessuten tilbyr vi turorientering.

O-gruppa vektlegger godt sosialt miljø. Orientering er både for aktive og mosjonister i alle aldre, hos oss kan hele familien delta!

Nye medlemmer ønskes velkommen. Finn info fra menyen over, eller send en mail til orientering@stokkeil.no. Kom gjerne på en av våre treninger for å prøve en tur med kart og kompass.

Vi har ikke skrevet noe innhold her helt enda, kom tilbake senere.
Varsle? Trykk her for mer info
Fra november til påske trener de yngste på Bokemoa skole onsdager kl 18, mens ungdom og voksne trener fra Melsom VGS torsdager kl 18.

Hovedsponsor

Eventor