Leder for sportslig utvalg søkes!

Postet av Stokke IL den 3. Feb 2022

Fotballgruppa i Stokke IL er avhengig av et sportslig utvalg for å få gjennomført sine aktiviteter. Vi har allerede på plass alle viktige funksjoner i et slikt utvalg, men trenger en leder som også sitter i styret i fotballgruppa sammen med flotte folk med erfaring. Et gruppestyre uten Sportslig leder vil ikke være et gyldig styre, og vil bli underkjent på årsmøtet. Dvs. at vi ikke har en fotballgruppe i Stokke IL om vi ikke fyller denne rollen!

DETTE ER KRITISK! VI TRENGER HJELP!

En sportslig leder skal jobbe med utvikling og implementering av sportsplanen og andre retningslinjer for sportslig aktivitet, og sørge for at disse blir fulgt opp. Videre skal denne lede og koordinere arbeidet sammen med ansvarlig jentefotball, ansvarlig barnefotball, ansvarlig ungdomsfotball / seniorfotball og dommeransvarlig. Sammen utgjør de sportslig utvalg.

Dersom dette høres interessant ut for deg eller du vet om noen som kan være aktuelle, ta kontakt med valgkomitéens medlemmer Øystein Davidsen (mob. 91648623), Lill Bærefjell (mob. 95209663) eller Tone Holstad Steihaug (mob. 90686395).