Ny sponsor: Limaco blir med på laget!

Postet av Stokke IL den 25. Mar 2022

Limaco har signert på en sponsoravtale med Stokke IL!

Idrettslaget kom i kontakt med Limaco i etterkant av leie, og vi har gledet oss til å kunne annonsere at Limaco blir med på laget fremover. Stokke IL er svært takknemlig for at Limaco ser verdien i oss og blir med som sponsor. Lars Erik Ormann fra Limaco var på besøk i Stokke fredag 25.mars, og fikk en rundtur i både Storås, Stokkehallen og Stokke Idrettspark. Stokke IL har behov for mye utstyr i forbindelse utvikling og vedlikehold av anleggene, og begge parter har stor tro på avtalen og gleder seg til samarbeidet!

Daglig leder, Håkon Kjølstad Nilsen og Lars Erik Ormann fra Limaco i Storås.

Limaco er bedriften for deg som river, bygger eller vedlikeholder. De driver utleie og salg av maskiner og utstyr med den viktigste faktoren, nemlig "kundereisen", i fokus. Hos Limaco kan du leie anleggsmaskiner, brakker, containere, gjerder, rekkverk, tilhengere og mye mer. Det er også mulighet til å handle forskjellige utstyr som blant annet høytrykkvasker, stubbefres og kjedegraver. Vi anbefaler å ta en tur til Holmestrand for å besøke Limaco, og se på deres store utvalg. Der møter du garantert et hyggelig ansikt og får mulighet til å ta en kaffekopp.