Marit Gundersen er nytt æresmedlem i Stokke IL!

Postet av Stokke IL den 7. Apr 2022

Marit Gundersen ble på årsmøte utnevnt til nytt æresmedlem i Stokke IL. Hun mottok Stokke ILs innsatspokal i 1984, og fikk sølvmerket i 1999.
Marit var leder i damegruppen fra 1979 til og med 1987, totalt 9 år. Deretter styremedlem i samme gruppe i 1988, 1 år. Hun hadde også ansvar for vask og utleie av klubbhuset til og med 1987.
Marit var leder i kantinekomiteen i håndballgruppa fra 1996 til 1999, og var dermed en viktig brikke i avviklingen av 17.Mai på Moa. Hun satt også i 17. Maikomiteen i 1994, 1996, 1998 og 1999.
Hun har jobbet frivillig i skigruppa i snart 40 år. Der har Marit stekt utallige plater med vafler og i mange år laget Marit vaffelrøra til hele arrangementet hjemme på eget kjøkken. Hun har rett og slett håndtert det meste av kafeteria og kiosk på skigruppas arrangementer.
Skulle skistua i Storås vaskes og vinduer pusses, var alltid Marit på tilbudssiden. Hun er fortsatt frivillig i skigruppa, og hun er alltid positiv til å bidra i idrettslaget. Marit har også stilt opp på større arrangementer i turngruppa.
Gratulerer så mye med æresmedlemskapet - det er vel fortjent.