Nyhetsbrev 5 - NM Petanque 2022

Postet av Stokke IL den 16. Jun 2022

Nyhetsbrev nr. 5 - NM 2022

STOKKE IDRETTSLAG – NM PETANQUE 23-26.juni 2022

Nå er det under en uke igjen til NM i Stokke, og vi gleder oss. Ta gjerne med partytelt og stoler til NM, slik at du og din klubb kan skape en god oase mellom kampene. I Stokke blir det idrettsglede, fellesskap og utfordringer!

Banestatus:

Banene har blitt harde og fine, og vi har både vanning, salting og tromling i bakhånd hvis det skulle endre seg. De har blitt slåddet og vedlikeholdt godt den siste tiden. Banene vil bli merket på onsdag.

Et bilde som inneholder himmel, utendørs, felt, naturAutomatisk generert beskrivelse

Finalebanen er også straks ferdig, og den blir lekkert innrammet med kantstein. Rundt banen vil det bli tribuner og god stemning. Kort vei til de andre banene, og ikke minst kiosken.

Et bilde som inneholder bakke, himmel, utendørs, utendørsobjektAutomatisk generert beskrivelse

Mat:

Kioskene vil åpne 08.30, og stengetiden vil nok avhenge litt av trafikken. Grilling av pølser og burgere vil foregå i middagstiden 15-17. Ellers vil du få ta i mye godt fra kiosken.
 Husk også vår samarbeidspartner Spor3 som har meget god thaimat.

Annet:

Trippel Mix gjennomføres i NM veka i Skien, og planen fra NRK nå er at dette blir sendt 14:10 til 15:25 på NRK1 fredag 24. juni. Det kan være spennende å dra frem fra arkivet etter morsomme dager i Skien og Stokke.

Har du eller din klubb spørsmål om NM-dagene i Stokke, ta kontakt med petanque@stokkeil.no eller dagligleder@stokkeil.no.